asadicup

asadicup

لیوان کاغذی اسدی
asadicup

asadicup

لیوان کاغذی اسدی

تفاوت لیوان کاغذی تک جداره و دوجداره

می خواهیم تفاوت لیوان یک جداره و دوجداره را دراین مقاله با شما بررسی کنیم و ببینیم . که کدام یک را برای چه کاری و چرا بهتر است .

امروزه هنگام برگزاری بسیاری از مراسم ها و جشن های مختلف دیگر نیاز به استفاده از لیوان های شیشه ای برای سرو نوشیدنی نیست و وجود لیوان کاغذی کار شما را راحت کرده است. علاوه بر این بسیاری از کافه های بیرون بر با استفاده از لیوان های کاغذی با طرح لوگوی کافه خود، خدمات خود را ارائه می دهند. اگر تمایل دارید به صورت ویژه ای از مهمان های خود پذیرایی کرده یا برندی دارید که مایلید آن را تبلیغ نمایید، آشنایی با انواع لیوان های کاغذی تک جداره و دوجداره به شما کمک کرده تا بهترین نوع لیوان را برای خود انتخاب کنید. در این مقاله از asadicup با انواع لیوان های کاغذی بیشتر آشنا خواهید شد. در ادامه با ما همراه باشید.

لیوان دوجداره

لیوان کاغذی تک جداره

همان طور که مشخص است، لیوان کاغذی تک جداره یک لایه کاغذ دارد که بدنه لیوان را تشکیل می دهد. با این که دارای یک لایه هستند، اما باز هم با یک تخته کاغذ باکیفیت تهیه شده و در برابر نگه داشتن مایعات در طولانی مدت مقام است. تنها مساله لیوان های تک جداره عدم عایق بودن آن هاست. نگه داشتن نوشیدنی گرم در این لیوان ها تقریبا غیرممکن است. اگر تمایل دارید نوشیدنی های سرد در دمای اتاق یا کمی گرم سرو کنید، لیوان کاغذی تک جداره گزینه مناسبی است.
انواع لیوان های تک جداره بر اساس سایزهای مختلف دسته بندی می شوند.

لیوان دوجداره

لیوان های دوجداره انواع مختلفی دارند، از جمله:
لیوان دوجداره پیرکسی
لیوان های پیرکس معمولا شکستنی هستند و برای حفاظت بیشتر در اطراف آن ها یک قالب پلاستیکی وجود دارد. این لیوان های معمولا برای مصارف شخصی و خانگی مورد استفاده قرار می گیرند.
لیوان دوجداره پلاستیکی
لیوان دوجداره پلاستیکی به علت استحکام بالایی که نسبت به سایر لیوان های دوجداره دارد ماندگارتر است. این لیوان ها از سایر مدل ها سبک تر هستند و به دلیل وزن کمی که دارند بیشتر توسط کوهنوردان و طبیعت‌گردان مورد استفاده قرار می گیرد. این لیوان ها به مدت یک ساعت گرما و به مدت دو ساعت سرما مایعات را حفظ می کنند.

تفاوت لیوان

لیوان کاغذی دوجداره

لیوان های کاغذی دوجداره با یک مانع هوا بین دیواره کاغذ داخلی و خارجی تولید می شوند که باعث ایجاد یک هوای عایق بین آن ها شده و نوشیدنی برای مدت طولانی تری گرم نگه داشته می شود. علاوه بر این از انتقال گرما به دست و سوختن دست های شما جلوگیری شده و می توانید به راحتی نوشیدنی را جابه جا کنید. این لیوان ها معمولا به بیرون بر معروف هستند و بیشتر در کافه ها یا آبمیوه فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرند.
لیوان های دوجداره نیز در سایزهای مختلف و با طرح های عمومی یا اختصاصی قابل سفارش هستند.

تفاوت لیوان کاغذی تک جداره و دو جداره

همان طور که می دنید، لیوان کاغذی تک جداره دارای یک لایه کاغذ است ولی نوع دوجداره آن دارای دو لایه است. لایه اضافی و الگوی بافت عایق اضافی برای راحتی مصرف کننده در هنگام استفاده از نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار می گیرد. لایه اضافی تاثیر محیطی لیوان را افزایش می دهد.
البته تولید لیوان کاغذ تک جداره نیز مزایای خود را دارد، از جمله این که نیاز به انرژی و کاغذ کمتری داشته و میزان گازهای گلخانه ای مربوط تولید و حمل آن ها نیز کاهش می یابد. برخی از مزایای تولید لیوان کاغذی تک جداره به صورت زیر است:
• کاهش 55 درصدی تخته کاغذ
• کاهش 44 درصدی وزن کاغذ
• 29٪ کاهش اندازه کارتن
• 20٪ کاهش چاپ فوت کربن
لیوان های تک جداره معمولا برای سرو نوشیدنی ها تا دمای 80 درجه سانتی گراد مناسب هستند.

نتیجه

لیوان های کاغذی تک جداره و دوجداره را به دو صورت اختصاصی و عمومی ارائه می کند. قابلیت طراحی و چاپ روی لیوان های کاغذی وجود داشته و در اندازه های متنوعی تولید می شود. بنابراین می توانید لوگو یا برند خود را روی آن ها چاپ کنید.
لیوان های عمومی با طرح های عمومی و لیوان های اختصاصی نیز با طرح سفارشی مشتری چاپ و تولید می شوند. شما می توانید به راحتی با مراجعه به سایت طرح عمومی یا اختصاصی خود را سفارش دهید.

نظرات 4 + ارسال نظر
shahram یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 12:15

من میخوام عکس بچه رو برای تولد روی لیوان ها چاپ کنم شرایط چطوره و اصلا امکان این کار وجود داره

بله می تونید در وب سایت ما با بخش پشتیبانی تماس بگیرید

رنگ به رنگ ها یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 12:12 https://rangberangha.ir/

سلام شما این محصولات رو تولید هم می کنید و چطور می تونم سفارش بدم

سلام بله میتونید به وبسایت ما مراجعه کنید
https://bartarcup.com/

اسدی یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 12:10 https://asadicup.com/

ممنون دوست گرامی امید وارم در کار و زندگی موفق باشی و بیشتر و بیشتر پیشرفت کنی

cpardaz یکشنبه 12 اردیبهشت 1400 ساعت 12:07 https://cpardaz.ir/

واقعا جالب و مفید بود امید وارم مطالب بیشتری از شما ببینیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد